понедельник, 5 мая 2014 г.

Ժպիտ...






Մեղաոր մարդ: Իսկական մարդ: Սիրող մարդ: Իսկական մարդ: Կեղտոտ մարդ: Իսկական մարդ: Հպարտ մարդ: Իսկական մարդ: Ներող մարդ : Իսկական մարդ:  Մարդասպան՝ իսկական մարդ: Թույլ մարդ: Իսկական մարդ: Հրեշ՝ Իսկական մարդ: Հոգատար մարդ: Իսկական մարդ: Սպասող մարդ: Իսկական մարդ: Նեղացնող մարդ: Իսկական մարդ: Դավաճան՝ ԻՍԿԱԿԱՆ ՄԱՐԴ...


        Փտած մարդ, կեղտոտ սրտով, հոքով փչացած...


Կռվարար մարդ: Իրական մարդ: Օգնող՝ իրական մարդ: Խաբող՝ իրական մարդ: Անիծող  մարդ: Իրական մարդ: Բարի մարդ: Իրական մարդ: Համբերող մարդ: Իրական մարդ: Փակ մարդ: Իրական մարդ:
                            
            Ինքնասպան մարդ, մտքի նեխած, մարմնով գող...

Հոգնած մարդ՝ իրական: Ատող մարդ: Իսկական մարդ: Ուժեղ մարդ: Իսկական մարդ: Համբերող մարդ: Իսկական մարդ: Ներող մարդ: Իսկական մարդ: Կամազուրկ մարդ: Իսկական մարդ: Գող՝Իսկական մարդ: Դաժան՝ ՄԱՐԴ: 
                                               
                                           ՄԱՐԴ: ՄԱՐԴ: ՄԱՐԴ:

Մենք ներկայանում ենք մարդկանց, մեր կողմից ստեղծած սուտ անձով, սկսում ենք  դիմացինին հավաատացնել անձի մաքրության ու իրականության վրա,  սիրո ու պահանջված լինելու ցանկությունը չիրականանալուն պես ՝ մենք  սկսում ենք ինքներս սիրել ու ընդունել մեզ, բավարարություն չստանալուց հետո վերջում որոշում ենք բոլորից գաղտնի ստեղծել նոր անձ,  մոռանալով այս  անձի ևս հորինվաց լինելու մասին ՝ Սա մեր առաջին փոքիրկ սուտը է ... 
                       Սիրելիս ՝սա  68 -րդ կերպարանափոխություննէ:


Սիրում եմ քեզ:
Հպարտ եմ քեզանով:
Նախանձում եմ:
Իմ սեփականություն:
Ազատություն:
Իմաստ:
Իմ սեր:
Իմն ես:
Շունչս ես:
Ինձ սպառողն ես:
Ինձ հարգողն ես:
Ես:
Քեզ ես սիրում եմ:

                          Անմեղ մարդ, իրական մարդ: Լկտի սրտով իսկական մարդ:


Комментариев нет:

Отправить комментарий